سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت:بزرگترین منکر در نظام جمهوری اسلامی بدبین کردن، دلسرد کردن و ناامید کردن مردم نسبت به این نظام است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت:بزرگترین منکر در نظام جمهوری اسلامی بدبین کردن، دلسرد کردن و ناامید کردن مردم نسبت به این نظام است.


وی بیان کرد :رویارویی با نظام جمهوری اسلامی اکنون یک رویارویی نظامی و امنیتی نیست بلکه امروز همه تهاجم‌ها با ابعادی بسیار وسیع، حجیم، سنگین و کم سابقه شکل گرفته و هم در حال شکل گیری است، که نظام اسلامی در مقابل اینها باید نظامی پویا، زنده، آماده، مقاوم، ایستاده و آماده ضربه زدن به دشمن باشد.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاهاگر ما بتوانیم فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، هنری، فرهنگی و اجتماعی به عنوان فرهنگی رایج و مسلط بر افکار و اعمال مردم بگردانیم در مقابل همه تهاجم‌ها و ابعاد سنگین آن محکم خواهیم ایستاد.


ریحانی بیان کرد : در این ۴۰ ساله انقلاب  ایستادگی کرده ایم و ایستادگی ما براساس فرهنگ ایستادگی، مقاومت و امر به معروف و نهی از منکر بوده که توانسته ایم بیاستیم و وارد گام دوم انقلاب شویم امروز بی حجابی به عنوان یک فرهنگ مبارزه جهان استکبار با نظام اسلامی و دهن کجی کردن در مقابل نظام مطرح است و اگر مواظبت نکنیم چهره نظام اسلامی را نازیبا جلوه می‌دهد.

وی گفت:خیلی از منکرها از بی حجابی بدترند اما دیده نمی‌شوند ولی بی حجابی چهره نظام اسلامی را خدشه دار می‌کند و نظام اسلامی باید زیبا دیده شود.

وی گفت:همه خوبی‌ها و ارزش‌ها در بستر امر به معروف شکل می‌گیرد و در قرآن مسیر ما را برای امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرده و از این رو وظیفه مردم و مسئولان نیز به روشنی مشخص شده است.

انتهای پیام/ز

 

همه خوبی‌ها و ارزش‌ها در بستر امر به معروف شکل می‌گیرد

برچسب ها: سپاه ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.