فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک محموله انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال در بخش ساحلی شهرستان تنگستان کشف شد.

کشف محموله ۱۱۰میلیاردی قاچاق در تنگستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی بیان کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعالیت قاچاقچیان حرفه‌ای موقعیت مکانی یک محموله قاچاق در محدوده شهرستان تنگستان شناسایی شد.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله قاچاق رادر موقعیتی مناسب در بخش ساحلی تنگستان تخلیه کنند که پس از اطلاع از حضور و عملیات پلیس به سمت آب‌های بین المللی متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در پی درخواست پلیس و با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران شناور حامل قاچاق در آب‌های سرزمینی توقیف و به ساحل هدایت شد.

سردار واعظی عنوان کرد: در بازرسی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تنگستان از این شناور حدود ۴۰۰ ماینر و متعلقات مربوطه (قابل استفاده در استخراج ارز دیجیتال)، ۱۸۵ دستگاه تلفن همراه و تبلت، ۲۴۰دستگاه ساعت، هزار و ۳۵۹بسته تنباکو، هزار و  ۵۵۵بسته انواع سیگار و مقادیری اقلام ممنوعه کشف شد.

وی بیان کرد: نیروهای دریابانی شهرستان تنگستان هنگام تخلیه کالا با پلیس همکاری داشتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را حدود ۱۱۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه تا کنون یک  متهم دستگیر و یک فروند شناو توقیف شده است.

انتهای پیام/ک

کشف محموله قاچاق در تنگستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.