معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ وارشاد گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگی، نیاز‌های مناطق را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کار اندیش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ وارشاد در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل فر هنگ و ارشاد مازندران گفت: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به عنوان دستگاه حاکمیتی نباید مجری بلکه باید سیاستگذار و ناظر باشد.

وی با بیان اینکه این نهاد باید در حوزه فرهنگی، نیاز‌های مناطق و شهرستان‌ها را بررسی و بر مبنی آن طرح ارائه دهد. افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها متولی فرهنگ نیست بلکه ۲۶ دستگاه در حوزه فرهنگی کار می‌کند، اما از کل اعتبارات فرهنگی ۱۵ درصد به وزارت ارشاد داده می‌شود.

کار اندیش گفت: امیدواریم انتصاب جدید شور و شوق جدیدی در مازندران به وجود بیاید.

شالویی مدیرکل سابق فرهنگ وارشاد مازندران گفت: با وجود تمام مانع‌ها، سختی‌ها و مشکلات مالی که وجود داشت تلاش بسیاری انجام شده که کار‌ها پیش برود وتوقف نیافتد.

زارع مدیر کل جدید فرهنگ وارشاد مازندران نیز گفت:استان مازندران یک کلان شهر است و سالانه میزبان حدود ۳۰میلیون نفر گردشگر است و باید به فرهنگ مازندران احترام ویژه گذاشت و افکار عمومی توسط رسانه‌ها مدیریت می‌شود.

در پایان این مراسم از خدمات محمود شالویی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تقدیر شد.
 


انتهای پیام/آ


تودیع و معارفه مدیران کل فر هنگ و ارشاد مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.