استاندار ایلام از مهیای میزبانی مهران برای ۵ میلیون زائر اربعین ۹۸ خبرداد.

آمادگی مهران برای تردد بیش از۵ میلیون زائر اربعین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان ایلام گفت: مهران برای تردد بیش از ۵ میلیون زائر اربعین ۹۸ مهیای میزبانی است.

استاندار ایلام به ارائه پیشنهاد خود در ستاد اربعین کشور استناد کرد و یادآورشد: پیشنهاد استان ایلام به جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران آن بود که زائران اربعین ۹۸ به صورت کاروانی انجام شود.

وی حذف ویزا را یکی از موارد افزایش حضور زائران اربعین حسینی نام برد و ادامه داد: پیش بینی حضور میلیونی زائران اربعین حسینی در اربعین ۹۸ میطلبد رفع نواقص زیرساخت‌ها قبل از مراسم اربعین انجام شود.

استاندار ایلام، مبحث ترافیک را از عوامل تاثیرگذار بر اربعین ۹۸ نام برد و با اشاره به سوابق سنوات گذشته عنوان کرد: موضوع ترافیک و قفل شدن پایانه برکت که پارسال اتفاق افتاد امسال باید برطرف گردد.

وی اضافه کرد: موضوع تخصیص ارز در آن سوی مرز مهم است، باید به موقع مورد توجه قرار گیرد، البته برای حل این موضوعات ستاد اربعین در یک ماه آخر در مهران تشکیل می‌شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: یک قسمت امور اربعین مربوط به زیرساخت‌ها و کار عمرانی است، مسئولان این حوزه تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

وی افزود: قسمت دوم اربعین شامل موضوعات اجتماعی، فرهنگی، امنیتیاست که به طور مثال باید ساماندهی موکب‌ها به موقع انجام شود.

انتهای پیام/ د

آمادگی مرز مهران برای تردد میلیونی زائران

برچسب ها: استانداری ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.