نیرو‌های پلیس استان قزوین در عملیات های مختلف ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر، ۳۰ تن گندم دپو شده غیر قانونی، ۱۹۸ راس دام و ۲۲ تن کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ بیژن خدائی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: فردی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر با یک دستگاه تریلر از استان‌های جنوبی کشور به استان قزوین را داشت در محور‌های مواصلاتی بوئین زهرا - قزوین شناسایی شد و به دام پلیس افتاد.

سرهنگ خدائی افزود: مامران در بازرسی از خودرو ۲۵ کیلو گرم تریاک کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

* کشف ۳۰ تن گندم غیر قانونی در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر ذخیره غیرقانونی مقادیر قابل توجهی گندم در بخش آبگرم بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ منصور خدائی افزود: ماموران پس از شناسایی محل دپوی گندم به محل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از محل ۳۰ تن گندم غیر مجاز کشف کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه صاحبان گندم‌های دپو شده هیچ گونه مدرک و مجوزی از شرکت غلات برای خرید و فروش گندم ارائه ندادند، گندم کشف شده به اداره جهاد کشاورزی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی آوج با اشاره به ارزش تقریبی ۵۱۰ میلیون ریالی گندم‌های کشف شده از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص ذخیره کالا‌های اساسی بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

* توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل دام فاقد مجوز حمل

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ پاسداران حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ترانزیت به ۳ دستگاه کامیون حامل ۱۹۸ راس گوسفند مشکوک شدند که در بررسی مدارک راننده‌ها مشخص شد که دام‌ها فاقد مجوز حمل هستند.

سرهنگ حسین علیان نژادیارزش تقریبی دام‌های کشف شده را ۴ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: دام‌ها به داره دامپزشکی تحویل داده شد و ۳ نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

* کشف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی اخبار واصله درباره توزیع کود شیمیائی قاچاق بررسی صحت موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت که پس از انجام اقدامات اطلاعاتی لازم و تائید صحت موضوع یک دستگاه کامیون در این زمینه شناسائی و توقیف شد.

سرهنگ آرش مرادی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۲ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم کود شیمیائی قاچاق کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند گفت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده را ۲۲۵ میلیون ریال اعلام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی در خصوص قاچاق همچون گذشته بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

*دیدار مردمی فرمانده انتظامی استان قزوین در سامانه ۱۹۷

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان به همراه جمعی از معاونان، روز سه شنبه ۲۵ تیرماه با حضور در دفتر نظارت همگانی به صورت حضوری و تلفنی با مردم گفتگو و به مشکلات انتظامی آنان رسیدگی می‌کند.

این جلسه از ساعت ۱۰ در محل دفتر نظارت همگانی واقع در بلوار باهنر –تقاطع خیابان عدلیه، برگزار می‌شود و تا ساعت ۱۲ همان روز ادامه دارد.

شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به این آدرس و یا تماس تلفنی با شماره تلفن ۱۹۷ و خط مستقیم ۲۱۸۲۴۲۱۰ مشکلات انتظامی خود را با مسئولان مربوطه در میان بگذارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.