مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و دوم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس، مقادیری مواد مخدر را به استان‌های غربی منتقل کنند.

سردار حاجیان ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه قرار گرفت و ماموران پلیس این استان با کنترل محور‌های مواصلاتی سرانجام این خودرو را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو ۱۷ کیلوگرم شیشه که بطور ماهرانه‌ای در خودروی مورد نظر جاسازی شده بود کشف و متهمان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به این که یک نفر از ماموران انتظامی استان کرمانشاه در این عملیات طی درگیری با سوداگران مرگ زخمی شده و تحت درمان است، یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان کرمانشاه معرفی شدند.

* ناکامی سودجویان اقتصادی و کشف ۱۵۰ تن گندم دپو شده در آبگرم

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اخبار واصله درباره دپوی مقادیر قابل توجهی گندم در یکی از مناطق بخش آبگرم بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران پس از شناسایی محل دقیق انبار گندم به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از انبار ۱۵۰ تن گندم غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: کارشناسان ارزش تقریبی گندم کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار حاجیان گفت: گندم دپو شده از طریق اداره جهاد کشاورزی به مراکز خرید تحویل داده شد.

*یک کشته در واژگونی سواری پژو پارس

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: در لاین شمالی آزاد راه قزوین - زنجان محدوده روستای یحیی آباد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس واژگون شد که بر اثر این سانحه ۲ سرنشین خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

سرهنگ بیگلری افزود: یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی علت این سانحه را توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.