ساختمان توسعه توانبخشی جانبازان قطع نخاع امام خمینی (ره) مشهد با حضور معاون رییس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، خلیل الله کاظمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت:ساختمان توسعه توانبخشی جانبازان قطع نخاع امام خمینی (ره) با زیر بنای هزار و ۱۰۰ متر مربع در طبقه پس از ۴ سال به بهره برداری رسید.

وی افزود: این ساختمان دارای دو بخش بستری، مراقبت‌های ویژه، اتاق ایزوله، تزریقات، پانسمان، داروخانه، اتاق پزشک، فیزیوتراپی، استخر ویژه جانبازان و دیگر بخش‌ها است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: برای ساخت این مجموعه که با همت شهرداری و بنیاد شهید به بهره برداری رسید ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

حجت السلام والمسلمین محمد علی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم که در این مراسم حضور داشت گفت: بیش از ۹ هزار جانباز قطع نخاعی در مراکز خدماتی کشور مراحل درمان را سپری می‌کنند.

وی افزود: بنیاد شهید ماهانه ۲۵۰ میلیارد تومان جهت خدمات درمانی به خانواده‌های ایثارگران خدمات ارائه می‌کند و با تصویب لایحه سه فوریتی دولت موظف است هزینه بیمه تکمیلی خدمات درمانی جانبازان و ایثارگران را پرداخت کند که این بنیاد در حال پرداخت بدهی‌های خود است.

انتهای پیام// ز.‌ی


بهره برداری از ساختمان توسعه توانبخشی جانبازان قطع نخاع در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار