تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان تربت حیدریه با نایب قهرمانی در رقابت های جام حذفی خراسان رضوی به مسابقات حذفی کشور راه یافت.

جواز حضور تیم والیبال نشسته تربت حیدریه در مسابقات کشوریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سیدحمید رضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: نخستین دوره مسابقات والیبال نشسته جام حذفی خراسان رضوی به منظور انتخاب تیم‌های برتر استان جهت شرکت در رقابت‌های حذفی کشور با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد و تیم والیبال نشسته تربت حیدریه با هدایت محمد مصطفوی در دور نخست این رقابت‌ها از سد تیم‌های گناباد و خواف گذشت.

وی تصریح کرد: تیم والیبال نشسته تربت حیدریه به همراه دو تیم از مشهد به مرحله دوم صعود کرد که در دور بعدی این رقابت‌ها مقابل تیم والیبال جانبازان و معلولان مشهد با قبول شکست برسکوی نایب قهرمانی ایستاد.

امینی افزود: تیم والیبال نشسته تربت حیدریه با کسب این عنوان، جواز حضور در نخستین دوره رقابت‌های والیبال نشسته جام حذفی کشور را به دست آورد.

هم اکنون ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۰ هیات ورزشی در تربت حیدریه مشغول فعالیتند و شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و ۶۷۰ نفر است.
 
 
انتهای پیام//ع.م
 
 

تیم والیبال نشسته تربت حیدریه به مسابقات کشوری راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.