مدیر فنی تیم هندبال سربداران سبزوار گفت: برای حضور موفق تیم سربداران سبزوار و جذب بازیکنان بومی در مسابقات امسال لیگ برتر تلاش کرده ایم و امیدواریم پیگیری ها در روز های آینده به ثمربنشیند.

تیم داری سبزوار در لیگ برتر هندبالبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،قاسم شعبان پور مدیر فنی تیم هندبال سربداران سبزوار در مراسم تجلیل از ورزشکاران و حامیان باشگاه فرهنگی و ورزشی سربداران سبزوار گفت: استفاده از بازیکنان مطرح غیر بومی انگیزه جوانان هندبالیست سبزواری را از بین می‌برد و ورزش هندبال سبزوار را باید از سطح نونهالان و جوانان رشد دهیم تا بتوانیم به عناوین قهرمانی دست پیدا کنیم.

شعبان پور افزود: پرورش هندبالیست‌های بومی سبب ایجاد انگیزه مضاعف برای جوانان بومی علاقه‌مند به این رشته می‌شود و باید به هندبالیست‌های بومی سبزوار افتخار کنیم که با قرارداد‌های سفید امضاء و با کمترین میزان دریافت دستمزد در تیم سربداران سبزوار حضور یافتند و در مسابقات لیگ برتر عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم به جایگاه ویژه سبزوار به عنوان مهد هندبال ایران اشاره کرد و گفت: در بحث ورزش نباید نگاه ما مدال آوری و قهرمانی باشد و اگر قرار بود که هندبال سبزوار تنها به قهرمانی برسد، بازیکنانی مطرح غیر بومی را جذب می‌کردیم.

سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هندبال را برند شهرستان سبزوار دانست و تصریح کرد: با همکاری و همدلی مربیان، کادر فنی و بازیکنان باید این افتخار ارزشمند را حفظ کنیم و مطمئن هستیم تیم سربداران سبزوار امسال با جذب حامی مالی مناسب در مسابقات امسال لیگ برتر هندبال بهتر از گذشته بدرخشد.
 
وی افزود: برای حضور در مسابقات امسال لیگ برتر برنامه ریزی‌های مورد نیاز انجام شده تا استرس‌های مالی فصل گذشته را کمتر داشته باشیم.

درحاشیه این مراسم نیز از حامیان و ورزشکاران باشگاه فرهنگی و ورزشی سربداران سبزوار در رشته‌های هندبال و فوتسال در رده‌های سنی نونهالان جوانان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
انتهای پیام//ع.م
 

سبزوار در فصل آینده در لیگ برتر تیم داری می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.