۲۶۵ کانون خادم یار رضوی همزمان با دهه کرامت فعالیت خود را در محلات پرجمعیت مازندران آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسماعیل امامزاده سرپرست دفترآستان قدس رضوی در مازندران درآیین واگذاری احکام مدیران کانون‌های خادم یاری که درشهرستان آمل انجام شد، گفت: فعالیت این کانون‌های فرهنگی که بیشتر آنان در مساجد و حسینیه‌های استان است وبه تعداد این کانون‌ها به تدریج اضافه خواهد شد.

وی افزود: این کانون‌های فرهنگی در زمینه‌های کمک مالی به خانوار‌های محروم، مسایل درمانی، کمک به اقتصاد خرد خانوار‌ها و ازدواج جوانان، تعمیر منازل در مناطق کمتر توسعه یافته و فراهم کردن تشرف زائر اولی‌ها به حرم امام رضا (ع) برای خانواده‌های محروم فعالیت خواهند کرد.

امامزاده گفت: سال آینده با کمک کانون‌های محله‌ای خادم یاری، تعدادی از نوجوانان و جوانان مناطق محروم شهر‌های مازندران که تاکنون موفق به زیارت حرم امام رضا (ع) نشده اند به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

سرپرست دفترآستان قدس رضوی در مازندران، کمک به خانه‌های سیل زدگان استان در بهار امسال، اعزام گروه‌های جهادی (پزشکی) به مناطق محروم و فعالیت فرهنگی در ایام مناسبی سال را از دیگر فعالیت‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران بیان کرد.
حدود ۱۶ هزار مازندرانی تاکنون به عنوان خادم رضوی معرفی شدند.


انتهای پیام/آ

 

 ۲۶۵ کانون خادم یار رضوی درمازندران راه اندازی  شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.