مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بر خلق و اجرای برنامه‌های جدید در ستاد‌های نماز جمعه تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در چهارمین نشست فصلی مسئولان ستاد‌های نماز جمعه استان گفت: تشکیلات جلسات فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها و شهرها، برگزاری ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه، نامه نگاری با مجموعه‌ها و نهاد‌های مختلف دولتی و غیر دولتی از مهم‌ترین عناوینی است که می‌تواند سبب ایجاد و خلق برنامه‌های جدید و نو شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به برنامه‌های ابلاغی از ستاد مرکزی بیان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و تفسیر سوره جمعه، تجلیل از ائمه جمعه فقید و ائمه جمعه سابق هر شهر، افتتاح بخش‌های جانبی متعلق به نماز جمعه از جمله مهد آدینه، نهضت پاسخ گویی، قرائت خانه، کتابخانه و مشاور حقوقی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به ستاد‌های نماز جمعه معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که امسال چهلمین سال برپایی نماز جمعه در انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذاریم، امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است و نیازمند نگاه‌های ویژه تری می‌باشد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: راه اندازی و افتتاح کتابخانه‌ای هدفمند و جریان ساز تحت عنوان "کتاب خوب" که بتواند جوانان و نوجوانان را از لحاظ فکری غنی ببخشد از مهم‌ترین کار‌هایی به شمار می‌رود که مسئولان ستاد باید در راه اندازی آن تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مسئول امور جوانان ستاد‌های نماز جمعه استان باید هماهنگی لازم را برای حضور هر ستاد در مسابقات فوتسال " جام آدینه " انجام دهند تا بدین وسیله علاوه بر ورزش و شادابی موضوعاتی از قبیل اخلاق و روحیه پهلوانی نهادینه شود.

انتهای پیام/ک

نشست فصلی مسئولان ستاد‌های نماز جمعه استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.