کمک هزینه طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در سال جاری افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، رکنی ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: سقف کمک هزینه کارورزی، به تناسب مقطع تحصیلی و حضور کارورز در کارگاه برای مقطع تحصیلی کارشناسی تا ۵ میلیون ریال، کارشناسی ارشد تا ۶ میلیون ریال و دکتری تا ۷ میلیون ریال به صورت ماهانه تعیین شده و در پایان دوره کارورزی پس از تأیید دوره به حساب کارورز واریز می‌شود.

وی افزود: کمک هزینه کارورزی در دوره قبل معادل نصف این مبالغ بوده است.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی از سال ۹۶ در کشور در حال اجرا است

رکنی افزود: بر اساس این طرح دانش آموختگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی داخل و خارج از کشور و اشخاص حقیقی دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی (حداقل کارشناسی) که در زمان ثبت نام کمتر از ۳۵ سال تمام سن داشته باشند مشمول بهره مندی از این طرح هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دوره زمانی کارورزی را حداکثر ۳ ماه عنوان کرد که طی آن کارورز به منظور تبادل دانش، کسب تجربه و ارتقاء مهارت در کارگاه‌های خصوصی و تعاونی مشغول کار است.

وی گفت: ثبت نام در سامانه کارورزی، داشتن مدرک دانشگاهی حداقل کارشناسی، سن کمتر از ۳۵ سال تمام در زمان ثبت نام و برای متقاضیان مرد دارابودن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت نظام وظیفه از شرایط بهره مندی از این طرح است.

انتهای پیام/ک

کمک هزینه طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی ۲برابر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.