رییس اداره صمت شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: با اجرای گشت مشترک در شهرستان اسلام‌آباد غرب نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی بیشتر می شود.

تشدید نظارت و کنترل بر واحدهای صنفیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، یوسف حاصلی؛ رییس اداره صمت شهرستان اسلام‌آباد غرب،  گفت:  در راستای تشدید بازرسی و کنترل بیشتر بر فعالیت واحد‌های صنفی و توزیعی؛ اقدام به انجام یک گشت مشترک بازرسی به‌صورت مستمر با حضور نمایندگانی از تعزیرات حکومتی، اداره اماکن نیروی انتظامی، پلیس امنیت، شبکه بهداشت و درمان، اداره غله و خدمات بازرگانی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنف خبازان، خواروبارفروشان، و لوازم‌آرایشی و بهداشتی در سطح شهر اسلام‌آباد غرب از واحدهای صنفی و توزیعی شد.

وی با اشاره به بازرسی  تعدادی از واحد‌های صنفی و توزیعی گفت:  تذکرات لازم  به‌منظور رعایت قوانین صنفی و دستورالعمل‌های بهداشتی به متصدیان واحد‌ها داده شد.

حاصلی بیان کرد: در این عملیات از ۳۱ واحد صنفی بازرسی ویژه به‌عمل‌آمده، ضمن احراز تخلف از سوی برخی از این واحدها، متصدیان ۶ واحد صنفی متخلف برای ادای توضیحات و صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

انتهای  پیام/ز


معرفی واحدهای صنفی متخلف به  تعزیرات حکومتی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.