مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در سه ماهه نخست امسال ۷۵ خدمت عمرانی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شده که هفت خدمت به خرید مسکن شهری مددجویی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مختار خزاعی، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : خدمات عمرانی این نهاد در سرفصل خرید، ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۷۵ خدمت عمرانی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شده، گفت : کمیته امداد استان کرمانشاه برای ارائه این خدمات بیش از ۳۸۵ میلیون تومان اعتبار بلاعوض اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: هفت خدمت از خدمات عمرانی ارائه شده در سال جاری به منظور خرید مسکن شهری، ۱۳ خدمت با هدف بهسازی مسکن روستایی و ۵۵ خدمت دیگر نیز به منظور نوسازی مسکن شهری و روستایی ارائه شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه اعتبارات عمرانی این نهاد ا ز منابع امداد و کمک‌های مردمی تامین می‌شود، بیان کرد: دو هزار و ۱۶۱ واحد مسکونی برای مددجویان کرمانشاهی در سال ۹۷ خریداری، ساخت و تعمیر شده است که بخشی قابل توجهی از اعتبارات تخصیصی در این حوزه از سوی خیران تامین شده است .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه خدمات عمرانی در سرفصل خرید، ساخت، تعمیر و بازسازی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.