رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرحمیل، از پرداخت ۴۲ فقره کمک موردی و ۲۳فقره لوازم ضروری طی سه ماه اول امسال در امدادحمیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جمشیدخدرویسی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرحمیل گفت : امدادگران در کمیته امداد شهرحمیل با بررسی مستمر وضعیت مددجویان تحت حمایت اقدام به ارائه خدمت به آن‌ها می‌کنند.

وی با بیان اینکه از جمله طرح‌های حمایتی که در طول سال ارائه می‌شود، اجرای طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان از محل منابع امدادو پرداخت وام توان افزایی، ارائه خدمات فرهنگی و آموزش، ارائه خدمات عمرانی و وام‌های بهسازی است، گفت : پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و پرداخت کمک موردی و سایر به مددجویان وغیرمددجویان و اقشار آسیب‌پذیر نیز از دیگر خدماتی است که توسط کمیته امداد ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از خدمات همچون کمک‌های موردی به منظور خودکفایی و توانمندسازی مددجویان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در سه ماه اول امسال ۶۳ فقره کمک موردی با مبلغ ۱۷۴ میلیون ریال پرداخت شده است؛ و همچنین تعداد ۲۳ دستگاه لوازم ضروری منزل از جمله کولر، یخچال وابگرمکن و... به مبلغ۱۱۵ میلیون ریال به مددجویان پرداخت گردیده است .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی مستمر وضعیت مددجویان تحت حمایت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.