مدیر شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کرمان گفت: در حال حاضر سد شهیدان امیرتیموری با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی، خط انتقال آب از سد صفارود ۶۱ درصد و تونل انتقال آب نیز با ۴۳.۹ درصد پیشرفت در دست احداث هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان عصر امروز در دیدار با مدیران صنعت آب و برق در استان کرمان گفت: لازم است که فرصت مناسبی برای تبیین تمامی اقدامات انجام شده، برنامه‌ها و طرح‌های پیش رو برای رفع چالش‌های حوزه آب و برق گذاشته شود.

در این جلسه مدیر شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کرمان گفت: تشکیل این شورا از سوی وزارت نیرو تکلیف شده است و ریاست آن به صورت دوره‌ای به مدیران حوزه‌های آب و برق واگذار می‌شود.

محمد علیزاده با بیان اینکه تمامی ادارات جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار مردم و نظام هستند، تاکید کرد: متاسفانه امروزه شاهد هستیم در بین ادارات آب و برق به دلیل عادت مردم به این خدمات، تعداد منتقدان این صنایع از مشوقان آن بیشتر است.

وی درباره آخرین وضعیت پروژه‌های انتقال آب به شهر کرمان گفت: در حال حاضر سد شهیدان امیرتیموری با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی، خط انتقال آب از سد صفارود ۶۱ درصد و تونل انتقال آب نیز با ۴۳.۹ درصد پیشرفت در دست احداث هستند.

سایر مدیران صنعت آب و برق در استان کرمان نیز در این دیدار گزارشات اجمالی درباره فعالیت‌های حوزه تحت مدیریت خود ارائه داند و قرار شد ضمن ارائه این گزارشات به صورت مکتوب به استاندار کرمان، تمامی این موارد در جلسات تخصصی تری بررسی شود.

انتهای پیام/ی

تقدیر استاندار کرمان از تلاش‌های مدیران صنعت آب و برق استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار