فراخون انتخابات مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان منتشر شد

دبیران و اعضای سمن‌های جوانان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات تکمیلی فراخوان انتخابات به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مراجعه کنند.

روح اله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به انتشار فراخون انتخابات مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با عنایت به پایان دوره مجامع استانی، این انتخابات طبق اساس نامه مجامع استانی و ملی و آیین نامه برگزاری انتخابات مجمع سمن‌های جوانان استان، از طریق آرای مستقیم نمایندگان سمن‌های جوانان دارای اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در این دوره تعداد اعضای اصلی مجمع استان ۹ نفر و تعداد علی البدل ۴ نفر خواهد بود، افزود: به منظور برنامه ریزی، هدایت اجرا و نظارت در امر برگزاری، ستاد انتخابات استان با ترکیب مدیر کل ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و امور جوانان، نماینده ستاد مرکزی انتخابات، نماینده استانداری، رئیس حراست اداره کل، رئیس روابط عمومی اداره کل و یک نفر از اعضای مجمع سمن‌های استان که کاندیدای مجمع جدید نباشد، تشکیل می‌شود.

اسدی تصریح کرد: هر یک از اعضای سمن‌های جوانان می‌توانند یک نفر زن و یک نفر مرد را که بین ۱۸ تا ۳۴ سال تمام داشته باشد، به عنوان نماینده خود برای شرکت در انتخابات به ستاد استان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه اعضای معرفی شده باید مورد تایید اکثریت نسبی اعضای شورای مرکزی آن سمن باشد، یادآور شد: همزمان با معرفی دو نفر نماینده در صورت کاندیدا بودن هر یک از اعضای معرفی شده به منظور عضویت در مجمع استانی، نامه کاندیداتوری عضو سمن نیز باید به ستاد انتخابات ارسال شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به جدول زمان بندی انتخابات اشاره کرد و گفت: ۲۰ تیر جاری پایان ثبت نام کاندیداها، ۱۵ مرداد زمان بندی برگزاری انتخابات استان ها، ۱۰ تا ۱۲ آبان برگزاری انتخابات، ۳۰ آبان تایید انتخابات و صدور اعتبارنامه منتخبان و اول آذر ماه شروع دوره جدید مجامع استانی تعیین شده است.

اسدی افزود: دبیران و اعضای سمن‌های جوانان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

فراخون برگزاری انتخابات مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار