به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه بیان کرد: نقل و انتقالات ما تقریبل تمام شده و به جز یک بازیکن چپ پا دیگر نیاز به بازیکن نداریم. ورودی ما کمتر از خروجی ما بوده و می‌خواهیم با افکار فرکی تیم هجومی و خوبی را ببندیم.

او فزود: یک اردو در بروجرد خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا ۲ بازی دوستانه با تیم‌های محلی انجام دهیم تا به شرایط خوبی برسیم. البته به دلیل مشکلات ارزی اردوی خارجی نداریم هر چند که در کشور خودمان جا‌های خیلی خوبی برای برگزاری اردو وجود دارد.

شیعی در مورد وضعیت تیمش ادامه داد: ۱۰۰ درصد تیم ما بهتر از قبل خواهد بود، زیرا بازیکنان ما تجربه خوبی دارند و فرکی هم یک تیم رو به جلو را آماده کرده است. در حال حاضر ۴ بازیکن ما در تیم ملی بزرگسالان و ۳ بازیکن هم در تیم امید هستند و ما با ۷ غایب به مصاف سپاهان رفتیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد احتمال تعویق بازی‌های لیگ برتر گفت: احتمال تأخیر در شروع بازی‌ها وجود دارد چرا که استادیوم‌ها یکبار دیگر باید بازبینی شوند و سپس کار آغاز شود.

وی در خصوص بحث حضور یک مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال بیان کرد: از این مسأله بی‌خبر هستم، اما ویلموتس آدم عجولی نیست و با شناخت لازم این کار را انجام خواهد داد. هر چند که فکر می‌کنم نیاز به یک مربی داریم.

مدیر عامل پیکان در پایان درباره اینکه بحث افزایش سهمیه بازیکنان بزرگسال لیگ برتر به کجا رسید، اظهار داشت: با این مسئله موافق نیستم چرا که با سیاست‌های فدراسیون برای جوان‌گرایی یکسان نیست. در هر تیم ۱۵ بازیکن جوان و ۱۵ بازیکن امید کارت بازی می‌گیرند و و من به شخصه در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با این موضوع مخالف هستم.

انتهای پیام/

اظهارات شیعی درباره تاخیر در برگزاری مسابقات لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار