عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اولین بار است نام دیک ادووکات را می‌شنوم و هیچ از یک از اسامی مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی واقعیت ندارد.

طالقانی: هیچ از یک از اسامی مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی واقعیت ندارد/ مربی ایرانی مدنظرمان نیستعبدالکاظم طالقانی، عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح شدن نام دیک ادووکات، سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال هلند و کره جنوبی به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران از سوی یک رسانه اسکاتلندی بیان کرد: اولین بار است نام این سرمربی را می‌شنوم و با اطمینان می‌گویم تاکنون هیچ مذاکره‌ای از سوی فدراسیون فوتبال ایران با ادووکات انجام نشده است. در روز‌های اخیر نام افراد زیادی به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح شده اند که هیچ از این اسامی واقعیت ندارد.

باید منتظر گزارش جدید تاج درباره فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی بمانیم

او درباره زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: برای جواب دادن به این سوال باید منتظر ارائه گزارش جدید تاج از فرآیند انتخاب سرمربی به هیئت رئیسه بمانیم چرا که رئیس فدراسیون بحث مذاکره با گزینه سرمربیگری تیم ملی را پیگیری می‌کند.

شاید منظور شیعی از مطرح کردن عدد ۱۰، برای تعداد گزینه‌های سرمربیگری باشد

طالقانی درباره اینکه محمود شیعی، یکی دیگر از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون پنج شنبه هفته پیش اعلام کرد سرمربی آتی تیم ملی تا ۱۰ روز دیگر معرفی می‌شود، اظهار داشت: از آن زمان چهار روز گذشته و من بعید می‌دانم تا ۶ روز دیگر سرمربی جدید تیم ملی معرفی شود. شاید منظور شیعی از مطرح کردن عدد ۱۰ برای تعداد گزینه‌های مدنظر بوده است نه زمان انتخاب سرمربی جدید. شاید شیعی قصد داشته بگوید تاج ۱۰ نفر را به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی به هیئت رئیسه معرفی کرده است.

طالقانی: هیچ از یک از اسامی مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی واقعیت ندارد/ مربی ایرانی مدنظرمان نیست

علی دایی مربی بزرگ و قابل احترامی است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مباحثی که نسبت به احتمال انتخاب علی دایی به عنون جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی مطرح شده است، گفت: علی دایی مربی بزرگ، قابل احترام و اسطوره فوتبال ایران است، اما هیچ یک از گزینه‌های مدنظر فدراسیون ایرانی نیستند و با مربیان داخلی صحبت نکرده ایم. در این وضعیت مذاکره با علی دایی هم صحت ندارد.‌

نمی‌دانم تاج پس از تاجیکستان به کدام کشور رفته است

او درباره اینکه اخباری که درباره حضور مهدی تاج در ترکیه پس از اتمام سفر او به تاجیکستان برای مذاکرات نهایی با سرمربی تیم ملی شنیده می‌شود، گفت: قرار نیست من بدانم اکنون تاج در کدام کشور است. فقط می‌دانم او برای حضور در اجلاس منطقه آسیای میانه به تاجیکستان رفته بود، اما از اینکه پس از این سفر به کدام کشور رفته است من بی اطلاع هستم.

طالقانی: هیچ از یک از اسامی مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی واقعیت ندارد/ مربی ایرانی مدنظرمان نیست

رئیس فدراسیون باید با فراغ بال سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره سکوت فدراسیون نسبت به فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی بیان کرد: در حال حاضر نمی‌خواهیم شرایط را بازگو کنیم تا رئیس فدراسیون فوتبال با فراغ بال فرد شایسته‌ای که مورد تائید او است و باید مورد تائید هیئت رئیسه هم قرار بگیرد انتخاب کند. در واقع تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی جمعی، اما پیگیری موضوع و رسیدگی به این امر برعهده رئیس فدراسیون است.

هیئت رئیسه برخی گزینه‌ها را تائید کرده است

او درباره اینکه آیا فدراسیون با تصمیم جمعی گزینه اصلی اش را انتخاب کرده است یا خیر، گفت: برخی گزینه‌ها را تائید کرده ایم و رئیس فدراسیون روی مذاکره با آن‌ها کار می‌کند. از بین همین گزینه‌ها یک نفر انتخاب می‌شود.

طالقانی درباره اینکه مهدی تاج اعلام کرده است در صورت ۴۸ تیمی شدن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر احتمال دارد فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی تغییر کند، گفت: اطلاعی از منظور تاج برای مطرح کردن بحث ۴۸ تیمی شدن جام جهانی برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارم.


بیشتر بخوانید: گزینه جدید سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار