مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

غافلگیری قاچاقچیان حین سوختگیری ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی کسب خبری از قاچاق سوخت گازوئیل در انباری، گروهی از ماموران کلانتری ۲۱ اژیه این فرماندهی در پی گشت زنی‌های هدفمند خود در محور نیک آباد به اژیه کامیون بنز مورد نظر را در معدن شن متروکه در حال سوختگیری مشاهده کردند و بلافاصله با هماهنگی قضائی وارد عمل شدند.

وی افزود: رئیس و تیم زبده‌ای از کارکنان آن یگان در عملیاتی غافلگیرانه خودرو را متوقف و دو قاچاقچی در حال سوختگیری ۱۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل از مخزنی بزرگ به مخزن جاساز شده داخل اتاق عقب کامیون بنز را دستگیر کردند.

سرهنگ خدادوست گفت: دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
 

دستگیری متهم کلاهبرداری با شگرد صدور ویزای کار در آلمان

 

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی شکایت ۳ شهروند به پلیس فتا از کلاهبرداری در شبکه اجتماعی تلگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی در شبکه اجتماعی تلگرام با راه اندازی کانال جعلی و انتشار تبلیغات فریبنده در خصوص صدور ویزا، اقامت و کار در کشور آلمان، ۶۰ میلیون ریال از شهروندان دریافت و سپس اقدام به حذف کانال خود کرده است.

وی افزود: با اعتراف صریح متهم، پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

دوست صمیمی که دزد از آب در آمد

سرهنگ محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی نجف آباد گفت: در پی شکایت فردی از برداشت غیرمجاز ۲۰ میلیون ریال از حساب بانکی اش، در بررسی ماموران پلیس فتا با چاپ کردن حساب شاکی مشخص شد از حساب این شهروند با دریافت رمز دوم کارت و خرید اینترنتی برداشت غیر مجاز شده است.

سرهنگ محمد حسین باباکلانی افزود: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا متهم که از دوستان شاکی بود شناسایی ودستگیر شد.

وی گفت: متهم در بازجویی اولیه منکر ارتکاب جرم شد، اما با ارائه ادله فنی و مستندات غیرقابل انکار، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
 
انتهای پیام/م
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.