مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه طی پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و روز ملی محیط بان بر همه حافظان طبیعت تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،همه ساله روز ملی محیط بان مصادف شده است با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و به همین منظور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه طی پیامی از زحمات ارزشمند این حافظان طبیعت تقدیر و قدردانی کرد. در متن این پیام آمده است:

با عرض تبریک بمناسبت فرخنده میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با درود بر نثار روح تمامی شهدای سبزپوش محیط بان، روز محیط بان را بر تمامی محیط بانان عزیز و حافظان راستین طبیعت تبریک عرض می‌نمایم.

روز ملی محیط بان که مصادف است با ولادت امام عطوفت و مهربانی، ضامن آهو، حضرت امام رضا (ع) می‌تواند فرصت مناسبی باشد برای ارج نهادن به زحمات سبزپوشانی که با جان خود از محیط زیست این مرز و بوم حفاظت و حراست می‌کنند. شما محیط بانان تلاشگران عرصه طبیعت همواره برای حفاظت از مخلوقات الهی سینه سپر می‌کنید و این مهم شایسته قدردانی است. به همین منظور این مناسبت بهانه‌ای است تا از تلاش‌های شبانه روزی پاسداران و حافظان محیط زیست که سرسبزی ایران اسلامی همواره مرهون جانفشانی و ایثار شما بوده تقدیر و تشکر نموده و برای کلیه محیط بانان ایران اسلامی آرزوی سعادت، سلامتی و توفیق روز افزون در راه پاسداری و حفاظت از محیط زیست را از درگاه خداوند متعال آرزومندم .

 

 

انتهای پیام/د

مصادف شدن روز ملی محیط بان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.