مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت:وظیفه ما در دو حوزه "حفظ آثار" و "نشر آثار" است.

ارزش‌های دفاع مقدس، آرمان شهیدان و باور‌های دینی ماستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم سالگرد دفن پنج شهید گمنام در جغتای گفت: وظیفه ما در دو حوزه "حفظ آثار" و سپس "نشر آثار" است و به منظور حفط آثار، باید ارزش‌ها را شناخت و با شناخت ارزش ها، باید آن‌ها را در جامعه فراگیر کرد.

وی با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس این است که "می جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم"، تصریح کرد: کنار آمدن با دشمن، عبور از خون شهیدان است.

مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ارزش‌های دفاع مقدس را عمل به دستورات، ولی فقیه و اطاعت از ایشان دانست و گفت: مذاکره با آمریکا سم مهلک است.

سردار یوسفعلی زاده به فرموده مقام معظم رهبری که راهبرد انقلاب اسلامی را "مقاومت" دانستند، اشاره کرد و افزود: مقاومت هم به معنای ادامه راه شهیدان است و ما از دشمن خود "آقایی" را گدایی نمی‌کنیم.

درحاشیه این مراسم دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان جغتای افتتاح و «اسماعیل حقانی» به عنوان اولین مسوول این دفتر در شهرستان جغتای معرفی شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مقاومت به معنای ادامه راه شهیدان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.