معاون فرهنگی و مطبوعاتی ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: طرح تابستانه کتاب از ۲۵ تیر ماه شروع و تا ۳ مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رمضانی معاون فرهنگی و مطبوعاتی ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: علاقه مندان می‌توانند با رائه کارت ملی تا سقف ۱۲۰ هزار تومان از تخفیف‌های این طرح برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه کتاب‌های تالیفی ۲۵ درصد و ترجمه ۱۵ درصد تخفیف خواهند داشت. افزود: هدف از اجرای طرح تابستانه کتاب، حمایت از کتابفروشی‌ها و استفاده خریداران از تخفیفات است.

رمضانی با اشاره به اینکه شعار امسال این طرح، کتاب هم نشین دل نشین است. گفت: از ابتدای سال تا کنون در استان برای حدود ۴۰ عنوان کتاب مجوز چاپ صادر شده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به نحوه‌ی حمایت‌ها از ناشران استانی افزود: یکی از مشکلات ناشرین بحث کاغذ است که در این راستا ناشران می‌توانند با مراجعه به سامانه کاغذ وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، کاغذ مورد نیازبرای کتاب خود را با ارز دولتی تهیه کنند.

وی ادامه داد: بحث خرید کتاب به صورت مستقیم از نویسنده و یا ناشران نیز از دیگر موارد حمایت از ناشران استان است.

انتهای پیام / ط آ

صدورمجوز چاپ ۴۰ عنوان کتاب در سه ماهه نخست سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار