رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد گفت: هم اکنون ۳ مرکز تخصصی خواهران و برادران فنی و حرفه‌ای در این شهرستان با ۲۰ رشته در حال فعالیت است.

فعالیت ۳ مرکز تخصصی فنی و حرفه‌ای دراسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود رضا خزائی، رئیس اداره فنی و حرفه‌ ای شهرستان اسدآباد گفت: در تابستان امسال با زیرساخت‌های فراهم شده و پتانسیل‌های موجود کارگاه‌ها و به روزرسانی کارگاه ها، حضور و شرکت دانش آموزان در دوره‌های آموزشی مهارت آموزی فنی و حرفه‌ ای این شهرستان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته و امید وارهستیم با توجه به برنامه ششم توسعه دولت این امر منجر به جذب کارآفرینان بیشتر و مهارت آموختگان در این کلاس‌های آموزشی مهارت آموزی شود.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از ۱۳۰ هزار ساعت آموزشی در ۱۵ دوره آموزشی برای کارآموزان فنی و حرفه‌ای اسدآباد تشکیل می‌شود، اظهار داشت: هم اکنون ۳ مرکز تخصصی خواهران و برادران فنی و حرفه‌ای اسدآباد در ۲۰ رشته فنی و تخصصی در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای اسدآباد در ادامه از آموزش نوغانداری برای اولین بار توسط فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر آموزش تولید پیله و پرورش کرم ابریشم در مرکز تخصصی فنی و حرفه‌ای برای ۲۰ نفر از کارآموزان متقاضی در حال برگزاری است.

خزائی با بیان اینکه جذب کار آفرین نوغانداری توسط اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان انجام گرفته و مکان لازم در اختیار کارآفرین قرار داده شده، تصریح کرد: جهادکشاورزی شهرستان با همکاری لازم تخم کرم ابریشم لازم را برای این کار آفرین تأمین کرده و قرار است با تولید پیله‌ها جهادکشاورزی نسبت به خرید پیله از کارآفرین اقدام کند.

انتهای پیام/ب

برگزاری آموزش تولید پیله و پرورش کرم ابریشم در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار