گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن هشدار به رژیم اشغالگر صهیونیستی درباره آزمودن صبر گروه‌های مقاومت، افزودند می‌توانند اقدامات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین را مهار کنند.

هشدار گروه‌های مقاومت فلسطینی به صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، گروه‌های مقاومت فلسطین با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کردند اجازه نخواهند داد این رژیم قواعد درگیری را تغییر دهد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن هشدار به رژیم اشغالگر درباره آزمودن صبر گروه‌های مقاومت، افزودند می‌توانند اقدامات رژیم اشغالگر را علیه مردم فلسطین مهار کنند.

گروه‌های مقاومت در اظهارات مطبوعاتی، اعلام کردند: «هرگز اجازه نخواهیم داد قواعد درگیری تغییر کند و قواعد دیگری تحمیل شود که در راستای منافع رژیم اشغالگر است.» این گروه‌ها ترور القسامی محمود الادهم را جنایت رژیم صهیونیستی و این رژیم را مسئول این «حماقت» دانستند.

گروه‌های مقاومت تاکید کردند سربازان و افسران رژیم اشغالگر در پاسخ به این جنایت، هزینه سنگینی خواهند پرداخت.

از سوی دیگر، این گروه‌ها اعلام انحلال کمیته‌های مردمی را در غزه، به منزله تجاوزگری به حقوق ملت فلسطین دانستند که هدف آن، از بین بردن حق بازگشت آوارگان به مناطق اشغالی است؛ به طوری که این اعلام آشکار در راستای خدمت به توطئه‌کنندگان علیه آرمان فلسطین مطرح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار