امنیت و آرامش در کشور ما با هیچ چیز قابل معاوضه نیست/همه زمینه‌ها برای رشد چشمگیر مرزبانی فراهم استرئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وجود مراکز آموزش مرزبانی تاثیر مطلوبی در برقراری امنیت مرز‌ها گذاشته است.
 
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بازدید‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح در منطقه گفت: اقدامات اکثر رده‌ها مورد ارزیابی میدانی قرار گرفت و این بازدید‌ها تاثیر چشمگیری در درک عمیق‌تر ستاد کل نیرو‌های مسلح نسبت به نقاط قوت و ضعف، به‌دست آمد و بانک اطلاعاتی بسیار خوبی در اختیار همکاران ما قرار داد.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش در کشور ما با هیچ چیز قابل مقایسه و معاوضه نیست، تصریح کرد: استان خراسان رضوی با توجه به پهناور بودن مرز‌های مشترک، خوشبختانه امنیت بسیار مطلوبی در مرز‌های این استان برقرار است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما از لحاظ مرزبانی در مرز‌های مشترک با کشور ترکمنستان مشکلات بسیار کمتری داریم، اما مرز‌های مشترک با کشور افغانستان که بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر در دنیا است، باید به‌صورت بسیار ویژه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

سرلشکر باقری با توجه به تهدیدات پیرامون مرز‌ها و وجود دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن سوی مرزها، افزود: مرزبانان در مرز‌های افغانستان باید وظیفه حفظ امنیت مرز‌ها را از سمت هر دو کشور به دوش بکشند، چرا که عدم انسداد لازم از سوی کشور افغانستان در مرز‌ها عاملی برای تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر شده است.

وی با تاکید بر اینکه از امکانات نیرو‌های نظامی و مرزبانی بایستی در مرز‌ها به‌خوبی استفاده کرد، تصریح کرد: وجود مراکز آموزش مرزبانی که به‌صورت تخصصی برای آموزش کارکنان وظیفه مرزبانی اختصاص داده شده است، تاثیر خود را در مرز‌ها نشان داده و تمام مقدمات و اختیارات لازم در خدمت فرمانده مرزبانی قرار گرفته و همه زمینه‌ها برای رشد چشمگیر مرزبانی فراهم است، ما نیز در خدمت این مجموعه‌ها هستیم که این کار صورت بگیرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

وجود مراکز آموزش مرزبانی تاثیر خود را در مرزها نشان داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار