رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: علاقه‌ای به درگیری نداریم اما ذره‌ای از مسیر و آرمان انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و این راه را ادامه می‌دهیم.

ذره‌ای از مسیر و آرمان انقلاب کوتاه نخواهیم آمد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در دیداربا آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان  رضوی گفت: ستاد کل نیرو‌های مسلح با مسئولیتی که دارد وظیفه خود می‌داند تا از استان‌های مختلف و به ویژه مرزی بازدید کند و از نزدیک فعالیت نیرو‌های خود را ارزیابی و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم.

وی با اشاره به حضور نیرو‌های ارتش و سپاه در مرز‌های شرقی تصریح کرد: در بازدیدی که از نیروی هوایی و پدافند هوایی داشتیم ساختار بزرگ‌تری را برای استان هم از لحاظ نیرو‌ها و هم تجهیزات پیش بینی کردیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح  با اشاره به نقش موثر رهبر انقلاب و تسلط کامل ایشان به نیرو‌های مسلح ، گفت: ما با عنایت خداوند و رهبری رهبر انقلاب آماده هستیم، و علاقه‌ای به درگیری نداریم و ذره‌ای از مسیر و آرمان انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و این راه را ادامه می‌دهیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از نیرو‌های مسلح حاضر در استان گفت:با وجود امنیت آثار و تلاش نیرو‌های مسلح کاملا محسوس است و عنایت خداوند همیشه شامل حال ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: این سرزمین متعلق به امام زمان است و مردمی که امت اسلامی خود را به ساحت مقدس این امام سپردند خود حضرت عنایت ویژه‌ای دارد و از تلاش فرماندهان امام زمان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
 
انتهای پیام//ز.م
 

دیدار رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح  با نماینده ولی فقیه در خراسان  رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.