مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان اورژانس ۱۱۵زاهدان روز پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشت.

راشدی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ،با اشاره به وقوع یک فقره سانحه رانندگی در زاهدان اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۵۳ صبح امروز، یک دستگاه خودرو سواری پراید با تیر برق برخورد کرد و مصدومان پس از خدمات درمانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان منتقل شدند.

در حادثه بعدی بامداد امروز  ۱۰ نفر از دانش آموزان شهرستان دلگان که در قالب  یک گروه ۴۵ نفره عازم  مشهد بودند در مسیر دچار مسمومیت غذایی  شدند.

راشدی ادامه داد:تمامی این عزیزان خدمات آزمایشگاهی و سرم درمانی را دریافت کرده اند و همگی تا قبل از ساعت ۴:۰۰ بامداد از بیمارستان ترخیص شدند.

روزی پرحادثه برای اورژانس ۱۱۵ زاهدان

حادثه سوم   پژو٤٠٥ حامل اتباع بيگانه  در  كيلومتر٦٠ محور خاش  به سراوان پس از واژگونی آتش گرفت   ۵ نفر مجروح و پنج نفر جان باختند و مجروحان  پس از خدمات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی خاش منتقل شدند.

حادثه چهارم  برخوردوانت تويوتا باتريلى در  كيلومتر٥٠ محور خاش به  سراوان ٣مصدوم و  ١فوتى  برجای گذاشت مصدومان پس از خدمات درمانی اولیه  با ٢دستگاه آمبولانس اعزام  به  بیمارستان خاش منتقل شدند.

حادثه پنجم  بر اثر واژگونی یکدستگاه پراید در منطقه انده میرجاوه دونفر کشته ودونفر مجروح شدند که مجروحان با دو دستگاه آمبولانس به داراشفا میرجاوه منتقل شدند.

۸ کشته و مجروح در دو سانحه رانندگی+ عکس

انتهای پیام/ع

تصادف در میرجاوه 

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار