مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۰ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

برخورد مرگبار وانت تویوتا با کامیون در محورخاش-سراوان/دستگیری ۱۲ سارق درنیکشهر/توقیف تریلی با بیش از ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق درسراوان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۰ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

برخورد مرگبار وانت تویوتا با کامیون

سرهنگ کشواد بهروزی رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۰۹:۳۰ دقیقه صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۳ محور خاش-سراوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه وانت تویوتا با ۲ سرنشین با یک دستگاه کامیون که در همان مسیر در حرکت بوده برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه سرنشین ۳۰ ساله وانت به نام جلیل به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده ۲۵ ساله آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

سرهنگ بهروزی عنوان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده وانت تویوتا به علت عدم توجه به جلو نسبت به کامیون اعلام کرده است.

دستگیری ۱۲ سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 

سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس آگاهی و مبارزه با موادمخدر شهرستان طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز رادر سطح شهرستان عملیاتی کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن دستگیری ۴ خرده فروش و کشف مقادیری مواد مخدر صعنتی و سنتی از پاتوق آن‌ها ۴۰ نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز بازپروری تحویل شدند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: در اجرای این طرح تعداد ۱۲ نفر سارق خرد نیز دستگیر و مقادیری زیادی اموال مسروقه نظیر آهن آلات، کابل‌های برق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از شهروندان خواست در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف تریلی با بیش از ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در"سراوان"

سرهنگ احمد آذرکیش فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: ماموران ایست بازرسی "گشت" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور خاش -سراوان به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۳۲ هزار ۵۰۰ لیتر "بنزین " قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره توقیف خودرو تریلی خاطر نشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

۳ مجروح در واژگونی خودرو پژو۴۰۵ محورزاهدان میرجاوه

راشدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:واژگونی سواری پژو ۴۰۵ در كيلومتر٢٠ محورزاهدان به میرجاوه ۳ مجروح برجای گذاشت.

راشدی  افزود: با اعلام به مرکز فوریت‌های پزشکی بلافاصله دو تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: مجروحین این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه پیش بیمارستانی بوسیله  دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان منتقل شدند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.