مدیر شبکه بهداشت و درمان قلعه گنج از آغاز ساخت مرکز بیماران خاص ، دیالیزی و تالاسمی بیمارستان شهدای این شهرستان به همت خیران خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ائین کلنگ زنی نخستین مرکز بیماری‌های خاص و دیالیزی و تالاسمی خیر ساز بیمارستان شهدا قلعه گنج پنجشنبه بیستم تیرماه با حضور  بزرگی خیر نیکوکار و نماینده‌ی موسسه خیریه امیرالمومنین ومحمد جعفر جهانگیری معاونت برنامه ریزی فرمانداری قلعه گنج، محمد صمیمی معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و جمعی از پزشکان و مسوولان درمحوطه‌ی بیمارستان قلعه گنج برگزار شد.

خسرو چمنی مدیر شبکه بهداشت و درمان قلعه گنج در حاشیه آئین کلنگ زنی این مرکز دیالیزی افزود: ساختمان جدید بیماران خاص و بیماران کلیوی شهرستان قلعه گنج با زیربنای ساختمانی به مساحت ۲۰۰ مترمربع احداث خواهد شد و در سال جاری به بهره برداری خواهید رسید.

وی یادآوری کرد: کلیه‌ی تجهیزات مورد نیاز این مرکز دیالیزی با مساعدت و همکاری  مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی و حمزه نماینده مردم در مجلس از قبل خریداری و تهیه شده است.

چمنی ادامه داد: تمرکز خدمات برای بیماران دیالیزی شهرستان افزایش کیفیت خدمات را به همراه داشته است و با ساخت این مرکز دیالیزی کلیه‌ی خدمات در این حوزه به بیماران کلیوی تحت پوشش در شهرستان قلعه گنج و دیگر مراجعه کنندگان انجام خواهد شد.

با افتتاح این مرکز دیالیز قریب به بیست بیمار کلیوی و ۶۵ بیمار تالاسمی در قلعه گنج خدمات دریافت خواهند کرد که در حال حاضر برای دریافت این خدمات به مراکز درمانی شهرستان‌های همجوار مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/ی

ایجاد مرکزی برای بیماران دیالیزی قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار