زایشگاه بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت با ظرفیت ۱۳ تخت با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با حضور وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی چندین طرح مختلف در جنوب استان کرمان به بهره برداری رسید.

زایشگاه بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت با زیربنای ۱۳۸۰ متر مربع با ظرفیت ۱۳ تخته با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت عصر امروز به بهره برداری رسید.

این زایشگاه جمعیتی معادل ۶۸۷ هزار نفر را تحت پوشش دارد.

کلینیک فوق تخصصی ولایت جیرفت هم با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

این مرکز با زیربنای ۳۱۳۱ متر مربع با ۴۵ مطب پزشک وبا اعتبار ۴۷ میلیارد ریال و جمعیت تحت پوشش ۶۸۷ هزار نفر به بهره برداری رسید.

از بخش دیالیز شهرستان جیرفت با زیربنای ۵۷۴ متر مربع و ۲۰ تخت و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال بهره برداری شد.

همچنین طرح بهسازی اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره)جیرفت با ۲۲۰۰ متر مربع زیربنا با افزایش ۵۰ تخت و اعتبار ۲۳ میلیارد ریال میلیارد ریال و جمعیت تحت پوشش ۶۸۷ نفر جمعیت، بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره ) جیرفت با ۲۲۰۰ متر مربع زیربنا با ده تخت و اعتباری معادل ۲۳ میلیارد ریال از جمله دیگر طرح‌هایی است که توسط وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

جلسه جمع بندی و تصمیمات وزارت بهداشت در خصوص پنج شهرستان جنوبی با حضور هیات مدیره دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ائمه جمعه جنوب و فرمانداران و نمایندگان شهر‌ها ی جنوبی آخرین برنامه وزیر بهداشت در جنوب کرمان خواهد بود که تا ساعات آینده برگزار خواهد شد.

سفر احتمالی بعدی وزیر بهداشت به شهرستان بم و بازدید از روند بهداشت و درمان این شهرستان خواهد بود که امشب انجام می شود و وزیر بهداشت فردا در کرمان برای افتتاح طرح‌های درمانی و بهداشتی حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/ی

سفر وزیر بهداشت به کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار