مجتمع پرورش مرغ تخمگذار تربت حیدریه با ظرفیت سالانه ۱۶۰ هزار مرغ تخمگذار و سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال در سه ماه آینده تکمیل و وارد چرخه تولید خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: مجتمع پرورش مرغ تخمگذار در این شهرستان با ظرفیت سالانه ۱۶۰ هزار مرغ تخمگذار و سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال در سه ماه آینده در روستای "کاج درخت " این شهرستان تکمیل و وارد چرخه تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی، بازدید مستمر از واحد‌های تولیدی تربت حیدریه در دستور کار ستاد اقتصادی تربت حیدریه قرار دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با تسهیل گری و حذف برخی قوانین سخت گیرانه، برای رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری در جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.

رستمی افزود: یکی از درخواست‌های صاحبان صنایع، ارتباط مستمر با مسئولان و انعطاف در دستورالعمل ها است، لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی اقتصادی کشور موظف اند علاوه بر ارتباط بیش از پیش با صاحبان صنایع و صنعتگران، با ارائه مشاوره‌های تخصصی و کارآمد، علاوه بر رفع موانع و مشکلات فراروی واحد‌های صنعتی و تولیدی با ایجاد دلگرمی و امیدواری به صنعتگران، به افزایش بهره وری واحد‌های تولیدی کمک کنند.

وی ادامه داد: باید با استفاده از قوانین و ظرفیت‌های موجود شهرستان و استفاده از توان نیرو‌های بومی به سرمایه گذاران و صنعتگران کمک کرد تا زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان را فراهم کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: روز‌های دوشنبه هر هفته برنامه ملاقات عمومی را در دستور کار داریم، اما برای ملاقات با سرمایه گذاران و مدیران صنایع فرصت ویژه در نظر گرفته شده و دفتر اقتصادی در محل فرمانداری به طور جدی پیگیر مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی است و برای این مهم آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام//ف.س

استفاده از نیرو‌های بومی در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.