۳ هزار و ۴۵۷ تن اقلام اساسی تنظیم بازار از آغاز امسال در خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جویبان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ۲۸۸۰ تن شکر، ۲۹۰ تن برنج، ۱۲۰ تن گوشت گوساله منجمد، ۴۰ تن گوشت گوساله تازه، ۹۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۳۷ تن گوشت گوسفند تازه از ابتدای امسال در استان تامین و توزیع شده است.

وی  افزود: توزیع اقلام اساسی استان تا پایان سال ادامه دارد.

جویبان  از حمایت از واحد‌های تولیدی و صنایعی که شکر به عنوان ماده اولیه آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد خبر داد و افزود: بیش از ۲۰۰۰ تن از شکر تنظیم بازار جذب شده در استان، برای تولید قند و برخی مواد غذایی مرتبط در اختیار کارخانجات تولیدی استان قرار گرفته است تا ضمن حمایت از واحد‌های تولیدی، نیاز مردم نیز به قند و مواد غذایی مرتبط در این خصوص با قیمت تنظیم بازار مرتفع شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان افزود: شکر جذب شده و همچنین قند شکسته استحصالی از کارخانه‌ها بر اساس سرانه جمعیت به شهرستان‌ها اختصاص می‌یابد و به‌صورت مستمر با قیمت تنظیم بازار در فروشگاه‌ها و مراکز منتخب توزیع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به توزیع انواع لاستیک سنگین خودرو در استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار حلقه انواع لاستیک بر اساس پیمایش خودرو توزیع شده است.

انتهای پیام / ط ا

بیش از ۴۰۰ تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار