امام جمعه اصفهان گفت: بسیج باید در امر به معروف و نهی از منکر وارد شده و در مقابل دشمن داخلی هم بجنگد، نباید اجازه داد عده‌ای ولنگاری را ترویج کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: از زحمات سردار سلیمانی کمال تقدیر را دارم که نزدیک به ۱۳ سال در سپاه اصفهان مشغول به فعالیت بوده است و در این راه کار‌های خیر و خوبی انجام داده است، امیدواریم در جای بسیار مهمی که قرار می‌گیرد شاهد پیشرفت بسیج باشیم.

وی تصریح کرد: اگر خود را در مقابل دشمنان بسنجیم در بسیاری از موارد از ما جلوتر هستند، اما نیروی انسانی مومن، اعم از ارتش، سپاه و بسیج سبب شده است که در مقابل دشمنان که در رأس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار قرار دارد است پیشرفت کنیم و توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به این‌که پیشرفت‌های زیادی در زمان انقلاب داشته‌ایم، بیان کرد: دشمن در ابتدای انقلاب از فروش اسلحه دیگر کشور‌ها به ایران هراس داشت، اما در این زمان از این‌که ایران به کشوری سلاح بفروشد هراس دارد.

وی بیان کرد: بسیج باید در امر به معروف و نهی از منکر وارد شده و در مقابل دشمن داخلی هم بجنگد و نباید اجازه داد عده‌ای ولنگاری را ترویج کنند.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: باید مقابل دشمن ایستاد، حضور جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرز‌های کشورمان بنا بر دستور اسلام است، ما به عالم مومن احتیاج داریم که علم و ایمان داشته باشد که فرد بسیجی نیز این ویژگی‌ها را در خود تقویت کند، امیدوارم سردار سلیمانی توفیقات خود را ادامه دهد و حمایت خوبی از این برادر بسیجی انجام شود.

وی تصریح کرد: بسیجی سن خاصی نمی‌شناسد و بایستی به این نیروی منسجم کمک کرد و با آموزش مداوم به افراد بسیجی به آن‌ها کمک شود.

انتهای پیام/م

 

 مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.