مهاجمان خارجی مدنظر پرسپولیس پس از توافق با مدیران این تیم راهی ترکیه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای برگزاری اردوی آماده سازی، دیروز (چهارشنبه) راهی استانبول ترکیه شد تا تمرینات را در کمپ گرین پارک در کاراتپه آغاز کنند. گابریل کالدرون آرژانتینی به شدت روی تمرینات بازیکنان نظارت دارد و قرار است بازیکنان را در دوران بدنسازی آماده کند.

همچنین قرار است پرسپولیسی‌ها ۲ بازی تدارکاتی انجام دهند تا آماده شروع لیگ نوزدهم شوند. محمد انصاری، محمد نادری، مهدی شیری و محمد امین اسدی که به دلیل همراهی تیم‌های ملی، سرخپوشان را در ابتدای اردو همراهی نخواهند کرد با پایان برنامه تیم‌های ملی، سه‌شنبه هفته آینده، ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۸ راهی ترکیه می‌شوند تا به جمع سرخوشان ملحق شوند.

خبر دیگر آنکه پرسپولیسی‌ها مذاکرات خود را برای جذب مهاجم خارجی آغاز کردند و پس از اینکه با آن‌ها توافق برسند، بازیکنان جدید راهی ترکیه خواهند شد تا در تمرینات شرکت کنند. گفته می‌شود مایکل چکئوا، گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها برای پیوستن به جمع سرخپوشان است که سابقه بازی در لیگ دسته اول اتریش را دارد.

این بازیکن ۲۲ ساله ۱۸۱ سانتیمتر قد دارد و در دسته دوم اتریش و در تیم هورن حضور داشته است.

لازم به ذکر است، هنوز زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر مشخص نیست، اما بیشتر تیم‌های لیگ برتری به ترکیه رفتند تا اردوی آماده سازی شان را در این کشور برگزار کنند.


بیشتر بخوانید:

آشنایی با جدی‌ترین گزینه پیوستن به پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها در هتل مستقر شدند/ اعلام برنامه صبح پنجشنبه سرخپوشان

بازیکن سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار