جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: ۶ صیاد قانون شکن به همراه بیش از ۲ تن ماهی و میگوی صید شده در سواحل استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نادر سهیلی جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز گفت: ماموران دریابانی ماهشهر حین گشت زنی در آب‌های شمالی خلیج فارس، به ۶ فروند شناور صیادی که قصد خروج از آب‌های ساحلی کشور را داشتند مظنون شده و آن را توقیف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از شناور‌های توقیف شده مقدار ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم ماهی مخلوط و میگو که بدون مجوز قانونی صید شده بود و ۶ رشته تور ترال کشف کردند.

سرهنگ سهیلی اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی آبادان نیز در عملیاتی دیگر موفق به توقیف یک فروند شناور صیادی حامل ۷۰۰ کیلوگرم ماهی صید شده غیر مجاز در دهانه اروند شدند.

جانشین مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۰ نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سرهنگ نادر سهیلی افزود: هرگونه تخلف از قانون در دریا و آبراه‌های استان با برخود قاطع و قانونی دریابانان خوزستان مواجه خواهد شد و با هوشیاری ماموران ما در آب‌های ساحلی استان، هنجار شکنان در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/گ

کشف محموله ماهی قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.