رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در قالب بورسیه رایگان تحصیلی امام رضا (ع)، از دانش‌آموختگان ممتاز کم برخوردار دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در راستای حمایت از نخبگان و دانش‌آموختگان ممتاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به ویژه ممتازین کم برخوردار، در نظر دارد بخشی از ظرفیت پذیرش ورودی سال ۱۳۹۸ خود در مقطع کارشناسی ارشد را به صورت رایگان پذیرش نماید.
 
وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب «بورسیه تحصیلی امام رضا (ع)» به داوطلبان واجد شرایط تعلق می‌گیرد تصریح کرد: داوطلبان مستعد و کم برخوردار که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی می‌باشند از ظرفیت پذیرش خاص برخوردار هستند، همچنین علاوه بر معدل کل، سوابق پژوهشی و سوابق فرهنگی از قبیل کسب مقام‌های قرآنی و ورزشی در پذیرش متقاضیان موثر می‌باشد.
 
رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: حداقل معدل متقاضیان طرح بورسیه تحصیلی امام رضا (ع) در رشته‌های علوم انسانی و هنر در مقطع کارشناسی ۱۷ و بالاتر برای دانشگاه‌های دولتی و معدل کل کارشناسی ۱۸ و بالاتر برای سایر دانشگاه‌ها باشد. همچنین در رشته‌های فنی و مهندسی متقاضیان باید حداقل معدل کل آن‌ها در کارشناسی ۱۶ و بالاتر برای دانشگاه‌های دولتی و معدل کل کارشناسی ۱۷ و بالاتر برای سایر دانشگاه‌ها باشد.
 
رجوعی سه شنبه ۱۸ تیرماه را آغاز ثبت نام در طرح بورسیه رایگان تحصیلی امام رضا (ع) عنوان کرد و افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت ثبت نام الکترونیکی اولیه به سایت دانشگاه به نشانی www.imamreza.ac.ir مراجعه کنند.
 
وی با بیان اینکه مهلت ارائه شده برای ثبت نام اولیه غیر قابل تمدید است تصریح کرد:  بعد از بررسی مستندات ارائه شده از سوی متقاضیان در ثبت نام اولیه، افراد در روز شنبه ۲۲ تیر ماه برای مصاحبه دعوت می‌شوند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

چتر حمایتی امام رضا (ع) بر سر دانشجویان نیازمند

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.