دور مقدماتی مسابقات والیبال فرزندان دختر مراکز شبه خانواده مشیز با صعود تیم‌های زرند و بم از گروه الف و تیم‌های سیرجان و شهداد از گروه ب پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز با حضور بیش از ۲۵۰ ورزشکار از ۲۱ مرکزشبه خانواده مشیز از سراسر کشور، خیریه‌های آشیانه علی، کرمان پارسا و دو تیم میهمان در رشته فوتسال پسران در حال برگزاریست.

این جشنواره برای ششمین سال متوالی در ۹ رشته فوتسال پسران، والیبال دختران، دو و میدانی، تنیس روی میز، هفت سنگ، شطرنج، دارت، طناب زنی و طناب کشی از ۱۷ تیر جاری در کرمان آغاز شده است و تا ۲۴ همین ماه ادامه دارد.

امروز در سومین روز از این جشنواره، دو تیم مراکز شبه خانواده مشیز بم و سیرجان استراحت کردند و تیم‌های مراکز شبه خانواده مشیز زرند و بوشهر و تیم‌های مراکز شبه خانواده مشیز شهداد و کرمان در سالن ورزشی دانشکده شهید چمران با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت ها تیم‌های زرند و شهداد بر حریفان خود پیروز شدند.

در پایان دور مقدماتی این مسابقات، تیم‌های مراکز شبه خانواده مشیز زرند و بم از گروه الف و تیم‌های مراکز شبه خانواده مشیز سیرجان و شهداد از گروه ب به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

تیم‌های مراکز شبه خانواده مشیز بوشهر و کرمان نیز از دور مسابقات حذف شدند.

فردا و در مرحله نیمه نهایی تیم مرکز شبه خانواده مشیز سیرجان به مصاف بم خواهد رفت و تیم مرکز شبه خانواده مشیز زرند نیز با تیم شهداد رقابت خواهد کرد.

برنده مسابقات فردا به فینال راه خواهند یافت و بازنده‌ها نیز برای کسب مقام سوم و چهارم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار