هفتمین روز از جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مشیز، با معرفی نفرات و تیم های برتر در رشته های دو و میدانی، طناب زنی، طناب کشی، دارت، شطرنج و تنیس روی میز پایان یافت.

محمدرضا صادقی نژاد، معاون اداری و مالی مؤسسه خیریه کوثر مشیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور 246 ورزشکار از چهار استان کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین در کرمان در حال برگزاریست.

وی به رقابت های دو و میدانی، طناب زنی، طناب کشی، دارت، شطرنج و تنیس روی میز در روز هفتم این رقابت ها به میزبانی کرمان اشاره کرد و افزود: در هفتمین روز از جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مشیز، قهرمانان این رشته ها در بخش دختران و پسران مشخص شدند.

صادقی نژاد یادآور شد: در پایان مسابقات دو ومیدانی دختران 12-7 سال، آیدا موسی زاده، ام البنین نظری و زهرا باران زاده از مراکز شبه خانواده مشیزبم، شهداد و زرند به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان داشت: در رده سنی 18-12سال نیز فاطمه شهسواری، فائزه خوبکار و آزیتاقادری از مراکز شبه خانواده مشیزسیرجان، عنبرآباد و کرمان عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

معاون اداری و مالی مؤسسه خیریه کوثر مشیز گفت: در رشته طناب زنی دختران در رده سنی12-7 سال مقام های اول تاسوم به فرحنازخوبکار، هدیه آهار و رقیه رستمی از مراکز شبه خانواده مشیز عنبرآباد، شهداد و بم رسید.

صادقی نژاد افزود: در رده ی سنی 18-12سال هم، فاطمه پورعلیشاه، مرضیه سادات حسینی و فاطمه جوهری از مراکزشبه خانواده مشیز بم، کرمان و سیرجان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: در رشته طناب کشی دختران، دررده سنی 18-12سال، تیم مرکز شبه خانواده مشیز کرمان قهرمان این مسابقات شد.

صادقی نژاد یادآور شد: در رشته ی دارت دختران، در رده ی سنی 12-7 سال، رقیه برزگر، مطهره فولادی و آتناپورعلیشاه از مراکز شبه خانواده کرمان، بوشهر و بم مقام های اول تا سوم را تصاحب کردند.

وی بیان داشت: در رده سنی 18-12سال نیز مهناز پورحسینی، فاطمه استکذاز و سحر دولت آبادی از مراکز شبه خانواده مشیزسیرجان، سیرجان و شهداد صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

معاون اداری و مالی مؤسسه خیریه کوثر مشیز گفت: در رشته ی شطرنج دختران، زهره حسینی، خدیجه بنی اسد و معصومه حیدری از مراکز شبه خانواده بوشهر، سیرجان و عنبرآباد نفرات اول تا سوم این رقابت ها شدند.

صادقی نژاد افزود: در بخش پسران نیز محمدرضا سعید از خیریه صنعتی، علی سرگزی و محمدمهدی کیخواه از مرکزشبه خانواده زاهدان مقام های اول تاسوم رقابت ها را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در رشته ی تنیس روی میز دختران، زهرا آبسته و یگانه کردی از مرکز شبه خانواده زرند و مینا کدخدایی از مرکز شبه خانواده شهداد به عناوین اول تا سوم این مسابقات دست یافتند.

صادقی نژاد یادآور شد: در بخش پسران نیز، محمدجواد بادامچی و امیرحسین جعفری از مرکز شبه خانواده کرمان و محمدرضا پورمحی آبادی از خیریه صنعتی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور ورزشکاران استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین تا پایان امروز در کرمان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار