استاندار سمنان گفت: ۲۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و از محل سفر رئیس جمهور به پارک موزه دفاع مقدس استان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،علی رضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه بررسی مسائل باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان گفت : تا پایان سال ۹۷ خوشبختانه ۲۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و از محل سفر رئیس جمهور به استان به پارک موزه دفاع مقدس اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان سمنان نیز شش میلیارد تومان اعتبار به پارک موزه دفاع مقدساختصاص یافت لذا باید گفت در مجموع با کمک نظام و دولت، ۳۴ میلیارد تومان تا کنون به این پروژه اختصاص یافته است.

آشناگر تصریح کرد : با توجه به موقعیت یابی خوبی که انجام شده و همچنین تردد حجم وسیعی از مسافران، با ماندگار کردن بخش کوچکی از آنها در استان، امیدواریم بتوانیم ارزش‌ها و تاریخ استان سمنان در دوران دفاع مقدس را نشر دهیم.

استاندار سمنان گفت : جوانان ما نسبت به فضای دوران دفاع مقدس ناآشنا هستند و در زمانیکه حجم گسترده ای از عملیات روانی از سوی دشمنان در حال انجام است تا این دوره طلایی را کمرنگ کنند، طراحی این باغ موزه ها اقدامی فاخر، حیاتی، ضروری و ارزشمند است.

انتهای پیام / ر

تخصیص اعتبار به پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان

برچسب ها: استانداری ، سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.