نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از مجوزساخت، ترمیم و بهسازی ۷۶ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان نهاوند خبرداد.

بهسازی ۷۶ کیلومتر از راه‌های روستایی نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسن بهرام‌نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه کلنگ‌زنی راه روستایی «هادی آباد» بخش خزل با اشاره به بازدید صورت گرفته از پروژه‌های حوزه راهداری شهرستان نهاوند، گفت: طی سال گذشته مجوز ساخت ، ترمیم و بهسازی ۷۶ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان نهاوند اخذ شد.


وی ادامه داد: در حال حاضر جاده روستایی نهاوند به شهر گیان به طول ۱۸ کیلومتر در حال اجرا است و عملیات راه‌سازی تا روستای حسین‌آباد ادامه پیدا کرده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای‌اسلامی، جاده دهفول راه حدفاصل میدان مادر تا ۱۷ شهریور به روستای دهفول به طول ۷ کیلومتر و سه راهی دهفول به شهر برزول و فارسبان به طول ۱۹ کیلومتر را از دیگر پروژه‌های فعال در این حوزه عنوان کرد و گفت: با بهسازی راه روستایی هادی‌آباد و روستای رزینی حدود ۲۰ هزار نفر از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه آسفالت این جاده موجب افزایش درآمد کشاورزان و همچنین سهولت در جابه‌جایی محصولات تولیدی کشاورزان حاشیه این جاده می‌شود، گفت: طی سال‌های گذشته کشاورزان در زمان برداشت محصول چغندرقند در فصل پاییز با توجه به گل ولای بودن مسیر و عدم امکان تردد خودرو‌های باری سنگین متحمل رنج و مشقت می‌شدند.

وی با بیان اینکه این محور تا یک ماه آینده ساماندهی خواهد شد، گفت: خدمت رسانی به مردم موجب ایجاد بارقه امید و نشاط در جامعه می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت اجرای سه طرح راه سازی در محور‌های اصلی شهرستان همچون جاده اصلی نهاوند-آورزمان-ملایر، نهاوند-فیروزان و نهاوند-بروجرد، گفت: زیرگذر قدیمی روستای شعبان که برای ایمن‌سازی و تعریض دهانه پل و بازسازی تخریب شد، طی روز‌های آینده پس از اجرای عملیات آسفالت به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ج

بهسازی ۷۶ کیلومتر از راه‌های روستایی نهاوند انجام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.