رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: رطوبت و دمای هوا تا اوایل هفته آینده در استان روند افزایشی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا راستگو افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده کاهش سرعت وزش باد‌های شمالی از امشب و و در روز پنجشنبه است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در این مدت وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام باشد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: رطوبت و دمای هوا تا اوایل هفته آینده روند افزایشی دارد.

راستگو همچنین آسمان استان را تا فردا صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز وزش باد و در برخی نقاط جنوبی استان با احتمال گردوخاک پیش بینی کرد.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی استان بعدازظهر امروز ۱۲ تا ۳۶ و گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی در ساعات بعدازظهر امروز ۶۰ تا ۱۲۰ و در فاصله از ساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود که از امشب در همه قسمت‌ها ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.