ورزشکار گیلانی عازم مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان در قزاقستان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی ورزلدوست، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور، با ۹ ورزشکار عازم مسابقات پارا وزنه برداری ۲۰۱۹ جهان در قزاقستان شد که سامان رضی از گیلان نیز جزء ملی پوشان است.

وی افزود: بر این اساس این ورزشکار گیلانی به همراه علی اکبر قریب شی دیگر ملی پوش ایران در دسته ۱۰۷ کیلوگرم در رقابت‌های پارا وزنه برداری قهرمانی جهان حضور می‌یابد.

مسئول روابط عمومی ورزش گیلان اظهار داشت: رقابت‌های پارا وزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان، با حضور زبده‌ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در کشور قزاقستان برگزار می‌شود که امیدواریم سامان رضی ورزشکار شایسته گیلانی بتواند در این دوره از مسابقات عنوان قهرمانی جهان را کسب تا سهمیه مسابقات پارا المپیک ۲۰۲۰ را تصاحب کند.

وی تصریح کرد: سامان رضی ورزشکار گیلانی که تاکنون مدال‌های طلای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد، در رقابت‌های پاراالمپیک ۲۰۱۶ نیز پس از ورزشکارانی از کشور‌های مصر، چین و مکزیک مقام چهارم را کسب کرد.

مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان که فرصتی برای کسب سهمیه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شود، از شنبه هفته آینده ۲۲ تیر ماه آغاز و تا روز جمعه ۲۸ تیر ماه در شهر نورسلطان قزاقستان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

ورزشکار گیلانی عازم مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.