رقابت‌های وزنه برداری بانوان گیلان با قهرمانی تیم رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهرداد ورزلدوست مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: در این دوره از رقابت های یک روزه، حدود ۳۰ وزنه بردار بانوی گیلانی از شهرها و بخش های مختلف این استان حضور داشتند که در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: در پایان این رقابت ها که در سالن وزنه برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد، تیم وزنه برداری بانوان رشت در مجموع با اقتدار و کسب ۱۴ مدال طلا، عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص داد.
ورزلدوست تصریح کرد: همچنین تیم وزنه برداری بانوان خمام با کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات گیلان را تصاحب کرد و تیم فومن با کسب پنج مدال نقره و دو مدال برنز مقام سوم رقابت های وزنه برداری قهرمانی بانوان استان گیلان را کسب کرد.
در پایان این رقابت ها که با حضور مسئولان هیات وزنه برداری استان گیلان و همچنین با حضور تماشاگران برگزار شد، به تیم های برتر این دوره از مسابقات ها حکم و جام قهرمانی و همچنن به نفرات برتر رقابت های وزنه برداری بانوان گیلان لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

انتهای پیام/آ

پایان رقابت های وزنه برداری بانوان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.