سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران گفت: کشتی ایران پتانسیل بسیار خوبی برای موفقیت در رقابت‌های قهرمانی جهان دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان پس قهرمانی زودهنگام تمیش در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما طی دور روز مسابقات آسیایی در مجموع ۸ فینالیست داشتیم که روز گذشته صاحب ۳ مدال طلا و یک نقره شدیم و امروز نیز با رسیدن بهرام معروف خانی، محمدرضا رستمی، حسین فروزنده و حامد عبدولی به دیدار نهایی شانس چهار مدال طلای دیگر را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این قهرمانی را به همه مردم و کشتی دوستان تبریک می‌گویم تصریح کرد: افتخار می‌کنم به شاگردانی که با دل و جان برای کشورشان تلاش کردند و افتخار می‌کنم که در کنار آن‌ها هستم. خوشحالم که کادر بسیار قوی و همدلی در تیم ملی داریم و این موفقیت ها حاصل تلاش همه این عزیزان است.

باوفا خاطرنشان کرد: امیدوارم همین روندی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشتیم، ادامه دار باشد و با این پتانسیلی که کشتی ما دارد بتوانیم در قهرمانی جهان نیز موفق باشیم.

قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا با توجه به کسب ۳ مدال طلا و یک مدال نقره در روز نخست و همچنین حضور ۴ کشتی گیر در دیدار فینال و یک کشتی گیر در دیدار رده بندی روز دوم از هم اکنون مسجل شده است.

دیدارهای فینال و رده بندی چهار وزن دوم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا عصر امروز (چهارشنبه) برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

پرداخت بخشی از بدهی‌های ایران به اتحادیه جهانی کُشتی

قهرمانی زودهنگام ایران در کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا


انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان پس از قهرمانی در آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار