معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی ضرورت دارد با برنامه ریزی جامع نیروی انسانی ساماندهی کنیم.

ساماندهی نیروی انسانی مهمترین رسالت است که در پیش رو داریمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، ماشاءالله پروین معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت فرآیند ساماندهی نیروی انسانی بیان کرد: برنامه ریزی منابع انسانی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش است و امسال برنامه ریزی ساماندهی نیروی انسانی با توجه به سند تحول بنیادین انجام گرفته است.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ کمترین چالش را در زمینه نیروی انسانی و فضا‌های آموزشی در استان داشته باشیم ودر صورت موفقیت این امر منجر به پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت می‌شود.

پروین سازماندهی بهینه نیروی انسانی را از مهمترین اقدام حال حاضر در آموزش و پرورش دانست و افزود: ساماندهی نیروی انسانی مهمترین رسالت و سخت‌ترین کاری است که در پیش رو داریم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: مدرسه، اصلی‌ترین سازمان در آموزش و پرورش است و باید در توزیع امکانات و مصارف نیروی انسانی باید خط مقدم ما مدرسه باشد.

در خاتمه ماشاالله پروین نسبت دانش آموز به معلم و نیز دانش آموز به کارکنان تخصصی را دو شاخص بسیار مهم در ساماندهی نیروی انسانی مناطق و نواحی استان عنوان  وبیان کرد : این امر بر اساس استخراج آمار دقیق نیروی انسانی موجود صورت گرفته و توسط همکاران در ساماندهی‌ها لحاظ گردیده است.

 انتهای  پیام/ز

 

 

اهمیت فرآیند ساماندهی نیروی انسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.