مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۱۳ هزار نفر از دانش‌آموزان استان طی ۵ سال گذشته در اردو‌های طرح هجرت شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسین قبادی بصیر مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از شرکت ۱۲۸۰ دانش آموز کرمانشاهی در طرح هجرت ۳ امسال خبر داد و گفت : این دانش آموزان قرار است کار بازسازی، نقاشی و تجهیز مدارس مورد نظر را در قالب اردو‌های مذکور طی تابستان امسال انجام دهند.

وی گفت : در طول ۵ سال گذشته بالغ بر ۲۰۸۶ مدرسه را دانش آموزان در قالب طرح هجرت ۳ بهسازی و تعمیرات آن را انجام داده اند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: به این منظور جمعیتی بالغ بر ۱۳۸ هزار نفر روز از دانش آموزان این فعالیت را رقم زدند و با احتساب اینکه هر دانش آموز ۱۰ روز فعالیت داشته حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان در پنج سال گذشته در این طرح مشارکت داشته اند.

وی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان طی ایام تابستان را از اهداف اصلی این طرح برشمرد و گفت: رویکرد جدید سپاه و بسیج ارتقا و کیفیت بخشی به مباحث جهادی است.

قبادی بصیر افزایش کمی گروه‌های جهادی را یکی از اهداف اصلی بسیج سازندگی دانست و گفت: این طرح در دو دوره ۱۰ روزه برای هر دانش آموز و در طول فصل تابستان اجرا می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز کار بازسازی، نقاشی و تجهیز مدارس

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.