مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۸ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۱۸ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.



کشف یک میلیاردی زغال قاچاق در ساری

 

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تبدیل چوب‌های درخت کمیاب تاغ به زغال و فروش آن توسط ۲ نفر از متصدیان یک کارگاه غیرمجاز زغال در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مفخمی گفت: متهمان با قطع و انتقال چوب درخت تاغ از سایر استان‌ها به این شهرستان آن را به زغال تبدیل می‌کردند که در بازرسی از محل فعالیت آنان ۲ و نیم تن زغال آماده برای فروش کشف شد.

وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنان نیز پلمب شد.



دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۱ فقره سرقت در بابل



سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و صدور حکم قضائی روانه زندان شد و موضوع همچنان در دست بررسی است.

 


دستگیری زوج افیونی در سوادکوه شمالی

 
 

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با همدستی دو نفر از اعضای خانواده خود قصد انتقال مواد مخدر و توزیع آن در شهرستان سوادکوه شمالی و شهرستان‌های همجوار را دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم و همراهان وی را که با یک خودروی پژو قصد انتقال مواد مخدر به این شهرستان را داشتند شناسایی کردند.

سرهنگ دمساز گفت: متهمان در عملیاتی ضربتی در محور ورودی این شهرستان دستگیر و در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی آنان ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

 

کشف ۱۵ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در آمل

 

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان آمل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی در سطح حوزه استحفاظی ۶ سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل، ۴ فقره سرقت ساختمان نیمه کاره، ۴ فقره سرقت کیف قاپی و ۱ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.

سرهنگ آزادی، با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: در بازرسی از محل اختفای متهمان مقداری اموال مسروقه و مدارک شناسایی مربوط به افراد مالباخته کشف شد.
 


دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در ساری

 

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی شهداء شمال تجن این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار