مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۷ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۱۷ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.



دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۷ فقره سرقت در آمل


سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آمل افزود: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم، وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.



دستبند پلیس بر دستان سارق متواری در تنکابن

 

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی مرجوعه‌ای قضائی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی کیش مبنی بر مخفی شدن یک سارق حرفه‌ای منزل در شهرستان تنکابن، مووضع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت:در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار قابل توجهی مواد مخدر، ۲ حلقه انگشتر، یک رشته زنجیر و یک قطعه پلاک طلای سرقتی به همراه مبلغ هزار درهم عربی و ۷۰ میلیون رالئ وجه نقد کشف شد.

وی افزود: متهم که نگهبان یکی از شهرک‌های مسکونی کیش بوده پس از دستگیری به ۳ فقره سرقت منزل دیگر در آن شهرستان نیز اعتراف کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی کیش قرار گرفت.




پلمپ ۱۵ واحدصنفی متخلف درگلوگاه

 

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی طرح ارتقاء امنیت عمومی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه هدف از اجرای این طرح را برخورد با واحد‌های صنفی متخلف عنوان کرد و اظهار داشت: در اجرای این طرح ضمن بازدید از واحد‌های صنفی مورد هدف ۱۵ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی و انتظامی پلمب شدند.
 
 


کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

 
 

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های اطراف این شهرستان توسط یکی از قاچاقچیان محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش نشتا با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیری شد و در بازرسی از محل دپوی چوب و محصولات جنگلی توسط وی ۳ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

سرهنگ شاه نظری ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۵۰ میلیون رالش عنوان کرد و در ادامه، افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 



اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت

 


سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و برقراری نظم و امنیت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح ها، ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۹ فقره انواع سرقت شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: در اجرای این طرح از ۶۰ واحد صنفی بازدید شد که در نهایت به ۲۰ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۷ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمب شدند.

وی با اشاره به توقیف ۲۵ خودرو و ۱۵ موتورسیکلت متخلف از اجرای حکم قضائی و دستگیری ۳۰ نفر از عاملان افیونی، محکومان کیفری و حقوقی و معتاد متجاهر در این شهرستان نیز خبر داد و افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر و اموال سرقتی کشف شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار