معاون فرهنگی قوه قضائیه در جریان سفربه آشتیان گفت: یکی از مهمترین عوامل کاهش تولید ضعف قوانین است.

یکی از مهمترین عوامل کاهش تولید ضعف قوانین استحجت الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه در جریان سفر به شهرستان تفرش در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   گفت: یکی از مهمترین عوامل کاهش تولید ضعف قوانین است، تا جایی که برای تاسیس یک کارگاه نیاز به بیش ۳۰۰ امضا است در صورتی که باید نحوه اجرای قانون را تسهیل و سرعت بخشید.

معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: باید در شرایط حساس کنونی دشمن شناس و دشمن ستیز باشیم و راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی کنیم.

وی در خصوص اجرای کنسرت‌ها گفتک کسی با موسیقی حلال مشکل ندارد و هر نفوذی بخواهد اتفاق بیافتد برایش توجیهی پیدا می‌کنند؛ برای آزادی اینگونه برنامه‌ها بایدحدود الهی و مصالح عمومی در نظر گرفته شود و سبک مناسب را برای اینگونه برنامه‌ها پیدا کرد.

تفکر جهادی یعنی هرچه جلوتر رویم قوی‌تر و آبدیده‌تر باشیم

معاون فرهنگی قوه قضائیه در ادامه تاکید کرد: تفکر جهادی یعنی هرچه جلوتر رویم قوی‌تر و آبدیده‌تر باشیم و خود را برای شرایط حساس آینده آماده کنیم.

وی بیان کرد: یکی از اخبار خوب، خبر تحول قوه قضائیه است و برای رفع اطاله دادرسی چندین برنامه در دست اقدام است که باید به کمک مجلس و دولت لایحه تحویل و تصویب شود وکاری کنیم که ۱۷ میلیون پرونده کنونی روند کاهشی داشته باشد.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: یکی از نتایج این تحولات کاهش اطاله داد رسی و کوتاه‌تر شدن زمان است و یکی دیگر دستور قوه قضایی به همه دادگستری‌های سراسر استان سراسر کشور مبنی برگذاشتن وقت ویژه برای ملاقات‌های مردمی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.